Просвітницька робота працівників Кам’янського заповідника розповсюджується не лише на учнів шкіл міста та сіл громади, а і на найменших вихованців. Таким чином відбувається поширення різноманітної пізнавальної, цікавої, змістовної інформації для юних кам’янчат з метою їхнього зростання всебічно розвиненими та свідомими. Саме з такою ціллю завітав в гостини до дитячого виховного закладу “Перлинка” завідувач меморіальним музеєм Зелений будиночок Олександр Мушта. Тут для дітлахів 6-го року групи “Калинка”, на запрошення та у співпраці із її вихователем – Валентиною Халаман, було проведено заняття про тваринок та рослин найбільшого природного масиву Кам’янки – Тясминського каньйону.
Каньйон, через свої унікальні характеристики – водно-болотиста місцевість з скелястими масивами з обох берегів, недоступними для господарського розорення – має багату живність флори і фауни. Саме на таких прибережно-річкових теренах можна прослідкувати природну еволюцію флори і фауни впродовж століть. На інших подібних зонах – ярах, балках, ущелинах – зустріти так багато рідкісних представників природи не доводиться, тому всі маємо унікальні умови побачити багатство флори і фауни наживо, прогулюючись цими територіями.
Власне про це і йшлося під час заходу. Діти візуально передивлялись вигляд різних тваринок, які живуть на каньйоні – чаплі (велика і сіра), білі лебеді, крижні, лиски, плиски жовті, горобчики, видри, бобри, жабки (озерні та ставкові) та ін. Також дошкільнятам демонструвався вигляд різних рослинок: рутвиця мала, вероніка австрійська, миколайчики сині, півники угорські, ковила тощо. Про кожну з згаданих представників природи ведучий розповів, озвучив цікаві факти й характеристики, зазначив про їхні особливості. Також дітки дізнались про те, що таке Червона книга і які з названих тварин і рослин у каньйоні входять сюди (видра річкова, ковила, півники угорські).
Дітки активно включились у заняття, відповідали на різні питання, розповіли про своїх домашніх улюбленців, про те, що вони вирощують на городах біля хат тощо. Всі вони також зрозуміли, що природу необхідно берегти та цінувати, не допускати знищення, допомагати тваринкам. Саме з такого ставлення до навколишнього середовища формується характер та світогляд людини, відповідно такі риси слід прищеплювати дітям ще з малого віку. Власне це і була виховна мета даного заходу, яку, сподіваємось, було реалізовано.